سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه عملکرد تصفیه هوا

اگر که شما در حالِ مبارزه با شرایط زندگی کنونی بوده و سلامتی برای‌تان اهمیت شایانی دارد، یک دستگاه تصفیه هوا تهیه بنمایید. در واقع عوامل بسیاری چون؛ وجودِ کارخانه ها در نزدیکی شهرها و استفاده از سوخت هایی نامرغوب موجبِ انباشت شدنِ آلودگی ها بر روی هم می شود. بلی دوستان ما مثال زدیم، تا شما با اطمینان خاطر دوچندان برای خرید دستگاه نام برده اقدام کنید. ما در این مطلبِ از خود خواهانِ صحبت در ارتباط با نحوه عملکرد تصفیه هوا با شما هستیم.

پس برای کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با ما همراه شده و پاسخ سوالات خود را به دست آورید. البته شما عزیزان به هنگام وجودِ پرسش هایی بیشتر امکانِ تماس با کارشناسان ما در دماتجهیز را خواهید داشت.

دستگاه تصفیه هوا

با نحوه عملکرد انواع دستگاه تصفیه هوا آشنا بشوید!

در ارتباط با قیمت باید بگوییم، که به حدِ شایانی تحت تاثیر نحوه عملکرد تصفیه هوا می باشد. علاوه بر اینها کارآیی تصفیه هوا تا حدِ بسیاری وابسته به نوعش است. پس مهم ترین عامل در زمان خرید این دستگاه توجه به مسائل نام برده است. ما در این قسمت از نوشتار خود با شما در ارتباط با طریقه ی عملکرد انواع دستگاه تصفیه هوا نام برده صحبت خواهیم نمود. پس با ما همچنان همراه بوده و پاسخ پرسش های خود را به دست آورید!

- تصفیه هوا توسط امواج یووی!

امواج فرا بنفش ضمن نحوه عملکرد تصفیه هوا توانایی دارند، ساختار تشکیل دهنده انواعی از میکروب ها، ویروس ها و باکتری هایی که در هوا هست را در یکدیگر بِشکنند. سپس موارد نام برده تبدیل به ملکول هایی کم خاطر می شود. پس می توان اینگونه گفت که بعضی از دستگاه ها با تابش امواج یووی منجر به استریل شدنِ فضا و از میان رفتنِ انواعی از باکتری ها و ویروس ها می شود.
در نحوه عملکرد تصفیه هوا توجه بنمایید، که از دستگاه نام برده معمولاً درون اتاق عمل ها و یا درمانگاه ها بهره گیری می شود. دوستانِ عزیز استفاده ای پی در پی از این وسیله درون خانه ها به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود! زیـرا آن نمی تواند، ذرات سنگین را به خود جذب بنماید. علاوه بر تمامی اینها اگر که ریزگردها همگی نابود شوند، سیستم ایمنی آدمی به مرور ضعیف خواهد شد. قطعاً شما هم می دانید، که سیستم ایمنی با جذب ویروس ها و تولیدِ آنتی بادی هاست که ایمنی بدن را افزایش می دهد.

- تصفیه هوا توسط یونیزه کردن هوا

در نحوه عملکرد تصفیه هوا به آیونایزر ها می رسیم آنها با تولید یون منفی و توزیع آن در فضای پیرامون ذرات معلق درون هوا که حاوی بار مثبت است، جذب می نماید. سپس سنگین‌شان نموده و موجبِ سقوط‌شان می شوند. آنها تجهیزاتی مدرن بوده که به پاکیزگی هوا کمک بسیاری می کنند. نیازی نیست، که در آنها شما فیلتر یا... را هم عوض کنید. ولی اگر که شما خواهان استفاده درون اتومبیل و... هستید، بایست مرتب سطوح را تمیز بنمایید.

- تصفیه هوا توسط فیلتراسیون

در نحوه عملکرد تصفیه هوا بهتر است، با نمونه های فیلتراسیون سخن خود را با شما به اتمام برسانیم. این نوعِ تجهیزات حاوی فیلترهایی بوده و بنا بر جذب هوای ناسالم و تصفیه آن با فیلترهایی مخصوص و توزیع هوای تمیز عمل می کند. شما می توانید، از آن در محیط هایی چون؛ محل کار یا خانه و یا داخل اتومبیل خود استفاده بنمایید. اغلب دستگاه های موجود در دِل فروشگاه تجهیزات پزشکی از همین نوع است. فیلتر موجود در آن انواع متنوعی داشته و مشهورترین آنها فیلتر هپا و کربن اکتیو می باشد.

انواع دستگاه تصفیه هوا

سخن آخر

دوستان عزیز ما در طول این مطلب از خود در دماتجهیز با شما در ارتباط با نحوه عملکرد تصفیه هوا صحبت نمودیم. شما باید به هنگام خرید یک دستگاه تصفیه خوب علاوه بر قیمت به دیگر جوانب چون؛ کارآیی، قدرت و طریقه ی عملکرد توجه داشته باشید. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طول این نوشتار برای شما خوانندگان محترم مفید و کاربردی بوده باشد.

خرید تصفیه هوا